سفر با تور

سفر یکی از لازمه های زندگی انسان است چیزی که هرچند یک بار از زندگی روزمره ، از مشکلات ، از استرس ها و نگرانی های زندگی شهری جدایتان کند و آمادگی لازم  را برای زندگی جدید به شما دهد.

سفر کردن به شما چیزهایی می آموزد که شاید در هیچ دانشگاهی این تجربیات را نتوانید کسب کنید. چنانچه شیوه زندگی و استایل شما سفر باشد و در واقع سفر جزء جدایی ناپذیر از زندگی شما باشد و دائما در یک شهر  یا کشور جدیدی باشید، در این صورت شما از توریست های حرفه ای به حساب می آیید و ترفندهای ریز و درشت سفر را آموخته اید. ولی چنانچه با این فنون و ترفندها اشنایی بالایی ندارید بهتر است کار را به کاردان بسپارید و خیالتان را آسوده کنید و اجازه دهید کسانی این مسؤولیت را بر عهده بگیرند که به صورت حرفه ای این کار را انجام می دهند.

خدماتی که بهتر است از آژانسهای مسافرتی در اختیار بگیریم

  • ارائه خدماتی مانند هماهنگ کردن هتل، پروازهای داخلی در مقصد ؛

به دلیل اینکه آژانسهای مسافرتی سالهاست که با هتلهای متفاوت در سراسر دنیا همکاری میکنند، پس با خدمات و سرویس دهی و امکانات آنها آشنا هستند و میتوانند مشاور خوبی در انتخاب هتل شما باشند

  همینطور آژانسهای مسافرتی بارها پروازهای مختلفی را رزرو کرده اند و آنها میتوانند به شما بگویند که مثلا فلان شرکت هواپیمایی چه نوع خدماتی را در اختیار شما خواهد گذاشت و یا با چه ترفندهایی میتوانید پرواز را ارزانتر در بخرید!

آژانس

  • نبود نگرانی؛
  • در صورتیکه ما قبل از شروع سفر هتل مورد نظر را رزرو کرده باشیم خیالمان آسوده خواهد بود که در مقصد وقتمان به خاطر یافتن هتل به هدر نخواهد رفت و نگران این نخواهیم بود که آیا ظرفیت کافی در فلان هتل موجود است یا اینکه باید همچنان دنبال هتل بگردیم.
  • استفاده از راهنمای محلی؛
  • بسیاری از شرکهای مسافرتی راهنمای محلی با تجربه ای در اختیار شما خواهند گذاشت که او به مکان های مورد نظر بارها سفر کرده است و هم تاریخچه  آنها را به خوبی میداند و به زبان شما صحبت میکند پس میتواند بهترین اطلاعات رابه شما دهد ولی تصور کنید که شما بخواهید خودتان بدون راهنما برای دیدن جاذبه ای بروید مسلما علاوه بر اینکه یافتن آن مشکل خواهد بود شما هیچ تاریخچه ای از چگونگی به وجود آمدن آن نمی دانید.
  • برنامه‌ریزی دقیق و مشخص؛
  • آژانسهای مسافرتی چون بارها این برنامه سفر را اجرا کرده اند روی زمان هرکدام از آنها مسلط هستند و با این کار از اتلاف وقت شما جلوگیری خواهد شد.
  • پرداخت هزینه‌ی کمتر؛
  • باتوجه به اینکه همه ی خریدها به صورت عمده  و به تعداد زیاد توسط شرکتهای مسافرتی انجام میگیرد، هزینه های تمام شده بسیار کمتر از آن هزینه ای است که برای یک یا چند نفر  انجام پذیرد. مثلا وقتی آنها بلیط ها و هتل ها را به صورت چارتری میخرند هزینه ها به صورت قابل توجهی پایین می آید.
  • علاوه بر همه این موارد سفر با تور میتواند بسیار شاد و لذت بخش تر از سفر مستقل باشد زیرا که شما با بسیاری افراد شاد که مثل خودتان عاشق سفر و سیاحت هستند همراه شده اید و این خیلی مهم است خصوصا اگر روابط اجتماعی تان بالا باشد میتوانید هم دوستان خوبی بیابید  و هم از سفر لذت ببرید .حتی احتمال اینکه شما تمایل داشته باشید همراهان شما در سفری بعدی همان افراد باشند بسیار زیاد است.

 

نوشته شده توسط سوسن فتاحی